Retour en omruilservice
Wij vinden het belangrijk dat u het juiste artikel in de juiste maat en pasvorm aanschaft. Daarin proberen wij u van zoveel mogelijk informatie te voorzien om tot de juiste keuze te komen. Natuurlijk kan het weleens anders uitpakken en is het product toch niet helemaal wat u verwacht had of heeft u toch een andere maat nodig dan u in eerste instantie heeft besteld. Met name voor werkschoenen en werkkleding kan het nog weleens voorkomen dat de maat toch net even anders uitvalt dan gedacht.
In dat geval kunt u de artikelen binnen de normale termijn van 30 dagen retour sturen naar Werkgoed BV. Wij sturen u in dat geval kosteloos een nieuwe maat of nieuw artikel op. Hou er rekening mee dat de kosten voor het terugsturen van het artikel wel voor uw eigen rekening is. Mocht u geen nieuw artikel willen maar uw geld terug dan storten wij het betaalde bedrag weer netjes terug op uw rekening. Het terugstorten van het betaalde bedrag geschied veelal via het betaalplatform Mollie. In de meeste gevallen staat het betaalde bedrag binnen enkele dage weer op uw rekening. Mochten er onverhoopt problemen zijn of redenen waarom het langer duurt dan normaal dan brengen wij u hier uiteraard van op de hoogte.
Ondanks dat wij er vanuit gaan dat artikelen in goede staat teruggezonden worden willen wij er toch nog dringend op wijzen wat wij verwachten bij een retourzending:
- Het artikel is ongebruikt en ongedragen (oftewel: nog in nieuwstaat).
- De retourzending dient binnen de termijn van 30 dagen gemeld te worden.
- Gelieve de pakbon die bij de bestelling zat in te voegen met daarop ook de reden van retour zodat wij deze in ons magazijn direct kunnen koppelen aan de juiste bestelling en uw nieuwe artikel of de terugbetaling zo snel mogelijk in orde gemaakt kan worden.
- Bij voorkeur de retourzending in dezelfde doos terugsturen als waarin u de bestelling heeft ontvangen zodat ook de verpakking van het artikel zo min mogelijk beschadigd wordt.
- Graag krijgen wij per mail (verkoop@werkgoed.nl) uw retourmelding.
- De retourzending mag geadresseerd worden aan: Werkgoed BV.
Bij klachten, garanties of door ons gemaakte fouten verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via verkoop@werkgoed.nl of 0184-701212. Wij zullen u zo goed mogelijk proberen te helpen en altijd een passende oplossing bedenken.
Blijken wij als verkopende partij een fout gemaakt te hebben bij het behandelen van uw bestelling waardoor uw bestelling niet correct blijkt te zijn? Dan zorgen wij er uiteraard voor dat de artikelen netjes bij u opgehaald worden of crediteren wij de door u gemaakte kosten voor het terugsturen van uw bestelling.
Bij andere klachten of problemen adviseren wij u om contact met ons op te nemen op bovengenoemd nummer of e-mailadres om eventuele vervolgstappen te ondernemen. Wij bieden u hierbij natuurlijk de beste oplossing!
Bij het retourneren van uw aankoop is het belangrijk dat u ons inlicht over de reden van het retour, indien u geen geldige reden van retour opgeeft kunnen wij uw retourzending niet in behandeling nemen!
Bedankt voor het volgen van bovenstaande stappen. Wij nemen uw retourzending z.s.m. in behandeling.